Přeskočit na hlavní obsah

Příspěvky

Zajímavé

Bullet journal tracker - inspirace pro zdraví a psychickou pohodu (III.)

V předchozích článcích jsme se podívali na to, co je tracker a jak (a proč) ho používat pro sledování času. V tomto článku se zaměřím na to, jak využít BuJo tracker pro zdraví a psychickou pohodu.
Mnoho lidí po celém světě používá BuJo také ke sledování svého zdraví - psychického i fyzického. Tracker vám tak může pomoci shodit pár kilo (nebo naopak pár přibrat - prostě se zdravě stravovat), vychytat příčiny bolesti hlavy nebo dát do souvislosti náladu s menstruačním cyklem. Jako u všech ostatních trackerů je tedy hned na začátek si ujasnit, co a proč chcete sledovat. Zde přináším pár nápadů ;-)
Zdravé stravování a váha Je pro vás důležité vědět, jak se stravujete? Tracker tak může mít podobu každodenních záznamů o jídle - co jste jedli, kdy, jak jste se u toho cítili. Nebo může mít podobu prostého políčka, které odškrtnete každý den, kdy dodržíte svou dietu. Sledovat můžete samozřejmě i svou váhu. Zjistíte tak třeba to, zda se nepřejídáte při stresu nebo zda do sebe vůbec přes den dost…

Nejnovější příspěvky

Jak si uklidit ve vtazích

Bullet Journal tracker - jak sledovat čas II.

E-maily vs. hluboká práce

2 způsoby, jak se zábavně zbavit věcí

Bullet journal tracker - jak sledovat návyky I.

3 rady pro život s ne-minimalistou

Level 10 Life - jak dosáhnout ve svém životě maxima

Bullet journal pro studenty aneb jedničkářem s BuJo

Nebuďte produktivní!